2018. november 21., szerda

Szerdás tescós

Felmentem a Tescóba, mert a FN-ban akciós az One. Ráadásul egész széles skálája.
Honestynek meg épp aktuális a beszerzés. Így vettem neki kétfélét ízben is és funkcióhasznosság szerint is. Szerencsére eszi rendesen a száraztápot, és figyelek az ivásra is.
Honestynél szóba sem jöhet, hogy kiiktassam az egész életében meglévő nedves kaját, viszont ahhoz is rakok mindig pluszvizet, amit koppig elfogyaszt. Fontos a száraz is, meg hogy igyon eleget.
Nyáron mondták a rendelőben, hogy száraz a bőre, igyon többet; no, azóta plusz vizezem a nedves kajákat is. A nedveset meg pont azért nem fogom elhagyni, mert vele nedves így akkor is jut a szervezetébe, ha nem inna eleget. A másik oka meg az, hogy egy macska, aki 13,5 éves koráig egyszerűen imádja a Félix tasakost, és csak azt, az most nélkülözze azt -- na, ezt nem fogom magunkon kipróbálni! Neki AZ a lényeg. De ettől még eszi a szárazat is.
Lecsaptam egy gyors tescós vásárlást is, valamint vettem kínai kaját elvitelre: mogyorós és gombás csirkéket csípős rizzsel.

Délután befejeztem az Ana María Matute: Paulina c. könyvét; este pedig Konyhafőnök, BK, Szulejmán volt a tévés sorrend.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése