2018. november 4., vasárnap

Átlagos vasárnap

Délelőtt beszedtem, behajtogattam és elrakodtam a száradt ruhákat, majd újra kimostam egy géppel, ezúttal saját cuccokat, később kiteregettem.
Csirkeszárnypörköltöt dobtam össze főtt tésztával, ettem, mosogattam, majd túlestem a hajmosáson.


Netezés, gépen olvasás, levelezés-csetelés, amikkel szórakoztattam magam.
Közben jött Dani, aki anyámhoz készült, így odaadtam elvitelre néhány szükséges dolgot a számára -- befizetett csekkjeit, kiváltott gyógyszerét, göngyöleget, szárazkenyér-csomagokat, egy-egy doboznyi kaját a tegnapi és mai főzésből. Dani ilyenkor előzetes telefonálás alapján vásárol neki, és azokat elviszi, valamint tálkás macskakajákat is beszerez. Egyúttal ő is kapott a mai kajából egy jó adagot.
Bencust is meghozták.
Este néztem az X-faktort, most volt a tábori program 2. része.
Megcsináltam, elküldtem a szerzőijog-nyilatkozatot a napkorongos antológiához, mielőtt még elfelejthetném.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése