2018. június 12., kedd

Hőség

Fülledt hőség volt, valahogy nem voltam topon egész nap. Ugyanazokat csináltam, amiket itthon szoktam, egyrészt amiket meg kell, másrészt, amiket szeretek -- de úgy éreztem magam, ahogy mondani szokták, mint mosott sz@r.
Nyilván a hőséggel és a szíves problémákkal van összefüggésben, nem is ritkaság, úgyhogy próbáltam vele nem foglalkozni.
Anyám telefonált, ezalatt legalább végigfeküdtem -- amúgy nappal szinte soha nem szoktam, csak ha jön az ájulófél --, mert ülve (nem röhög!) nehéz volt tartani a mobilt... Komolyan.
Megsütöttem egy mirelit spenótos rántotthal-szeletet szokásosan, minden nélküli fogyasztásra.
Aztán István is telefonált. Olvasással töltöttem az időt.
Akartam ma délután az orvoshoz menni az anyám papírjáért, de úgy döntöttem, mégsem. Tényleg iszonyat meleg volt, még Szilvi is kikészült, mikor hazajött vásárlásból.
A tegnapi Elifet megnéztem, és este vállveregettem magam, hogy eszembe jutott fényes nappal bekapcsolni a tévét a BK miatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése