2017. október 15., vasárnap

Vasárnapló

134. hóforduló.
Istvánnal mindig megünnepeljük a 15.-éket. Ilyenkor oda-vissza mennek elektronyos képeslapok szívmelengető sorokkal.:))
Bizomány!

Egész nap a két szójátékos köteten ügyködtem.
Most szerkesztésileg pofásítottam, kiemeléseket végeztem, ehhez át kellett olvasnom mind az 1400 versikét, ellenőriznem, hogy a megadott szavak tényleg megtalálhatók-e mindegyik versben. A megadás jelzése szolgálja a címeket, azok félkövérek. A versikékben dőlttel jelzem a megadott szavakat, hogy nyilvánvaló legyen a feladat elvégzése. Ez azért rendesen IDŐ, míg végigmászok rajta. Közben mindent egységesítek: van sorszámozás, hiszen cím nincs; valamint a beosztásokra is figyelni kell, hol mennyi üres stb.

Dani délután ment anyámhoz, elvitte a cuccokat.
Kaptunk -- Dani is, Szilviék is -- húslevest, rakott krumplit, madártejet. Pár napig nemigen kell falra mászni attól, hogy nem jut eszembe, mit ennék meg. Mert a mi húslevesünket csak én ettem meg 4 alkalommal...:)) Viszont a rakott krumpli 80%-át meg Szilviék ették meg.

Este megnéztem a Sztárban sztár 6. részét, szenzációs volt.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése