2017. október 23., hétfő

Idei karácsonyos kihívás

Hangolódjunk karácsonyra 2017-ben is!
FairyDust kihívása, 422 résztvevővel.

Sziasztok! 
Bizonyára nem csak én vagyok úgy, ha véget ér a jó idő, és közeledik a december, már várni kezdem a karácsonyt. Ezért úgy gondoltam, létrehozok egy kihívást, melyben karácsonnyal kapcsolatos idézeteket kell hozni, hogy megszerezd eme szép kis plecsnit!

Feladat: 
Részt veszek gomb megnyomása.
❄ Keresni EGY idézetet, amiben előfordul a karácsony szó (megemlítés szintjén is elég).
❄ Nem muszáj feltétlenül idézetet hozni, ha a könyv címében van benne, azt is elfogadom! 
❄ Hozni egy "én és a könyv" linket.
❄ Csillagozni kötelező!
❄ Örülni a plecsninek!

Bármilyen nyelven hozhatjátok az idézeteket, valamint 2017. 09. 01.–2017. 12. 26. közötti olvasásokat fogadok el.

Tóth Ágnes: Csillogó szemek c. kisregényéből hoztam az idézetet: 
„Egy fatáblára festett karácsonyfa. Mellette két felnőtt és két kislány. Alatta, hogy boldog karácsonyt.” 

Volt szöveges értékelés is, s megkaptam a 318. plecsnit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése