2017. október 25., szerda

22. sugár

Mai nap nem volt semmi kiugró dolog.
Szokásos tevékenységek itthon.
Elif 36. megnézése.
Délután a már mostanra megszokott időben indulás, 22Y, hátsó klinikai bejáraton be, 18.20-ra sugárra várakozás. Sokan voltunk nagyon, viccelődtünk is, hogy a Szulejmánra hazaérünk-e. Hát, a vidékiek tutira nem fognak hazaérni, hiszen még utánam jönnek pl. a kisújszállásiak...
Mesélték már egy párszor, hogy ekkor meg akkor fél 11-kor került rájuk a sor!
Annak is örültem, hogy már háromnegyed 8-kor sor került rám.
Megvolt a 22. sugár.
Mikor felöltöztem és kijöttem, nem nagyon adtam volna egy fabatkát azért, hogy elérem a 8 óra pár perces buszt, de azért próbáltam kifele sietni.
Most nagyon nagy mázlim volt, mert késett a 24-es, istennek legyen hála, és mire bevágódtam a megállóba, már jött is! Nem fogadtam volna, az biztos!

Némi netezés után BK, Szulejmán. Mire vége, majdnem éjfél. Nem igazán sok mindent tud az ember már akkor csinálni, eltekintve az igen körülményes fürdéstől és pampuctól.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése