2017. május 5., péntek

Kiadók szerinti kihívás

Olvassunk kiadók szerint!
Ezzel a címmel indított kihívást dorinna00, amelyben a 270. résztvevő voltam.


Mit kell tenned, hogy megszerezd a plecsnit?
– Jelentkezz a kihívásra! 
– Olvass el 5 könyvet, de mind az ötöt más-más kiadótól! Csak a kihívás kezdete utáni és pontos dátumos olvasások érnek. 3-hoz kérek szöveges értékelést, a másik kettőhöz a csillagos is elég. 
– Hozzászólásban kérek 5 én és a könyv linket. 
UPDATE: Az 5 közül max. 1 lehet mesekönyv. 
UPDATE2: Néhány embernek nem volt világos, és ez az én hibám, hisz ezt nem írtam ide, de teljesen mindegy, hogy magyar vagy külföldi a kiadó. A lényeg, hogy 5 különbözőről legyen szó. ;)
FONTOS: Ha olyan könyvet olvasol, amit több kiadó gondozásában is kiadtak, akkor azt is írd meg, hogy TE melyiket olvastad!!!
Várom a teljesítéseket!

A következőket küldtem, egy bónusszal:
    Diana Soto: Törpekirály - Underground
    Kamarás Klára: Álmok asszonya - Héthatár
    Amanda Prowse: Mit vétettem? - General Press
    Elizabeth Haynes: A lélek legsötétje - Alexandra
    Pomogáts Béla (szerk.): A legszebb macskatörténetek - Pesti Szalon
    Homonnay Gergely: Puszi, Erzsi! - Libri

Kicsit várni kellett pár hetet, de végül megérkezett a 313. plecsni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése