2017. január 29., vasárnap

Lógós vasárnap


Sokáig aludtunk.
Mínusz 6 fok volt, ennek ellenére szépen sütött a nap, rá a ruhaszárítóra, így amit tegnap mostam fehéret, az mára meg is száradt -- elpakoltam.


Megcsinálgattam a Szilvi feltöltött képeiből még, amit eddig nem, de még így is maradt -- meg a magaméit is felraktam, bár most nem volt olyan sok, lévén, hogy ki sem mozdultam.
Neteztem, olvastam, netes fotóalbumokat csináltam; délután, míg Szilvi gépezett, olvastam.

Jópár kép Szilvi jeges lakótelepről készült fotóiból, melyeken jól látszik, hogy tök mindegy: hó, fű, kő --járda, úttest, park -- minden tiszta jég és életveszély.

         

         

   

 


Ezek a képek az iskola mögötti rész, valamint a Derék utca felőli részek főként.
Amit látni a konyhaablakból, az meg ez -- kár, hogy akkor nem fotóztam, mikor korcsolyáztak, jéghokiztak rajta...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése