2017. január 26., csütörtök

Hajós kihívás

Hajóra fel!
Kriszta_Filipenko kihívása, 153. résztvevő voltam.


Nem tudom, hogy van-e ilyen kihívás, ha van, akkor elnézést. 
Manapság sok regénnyel találkoztam, ahol hajók fordulnak elő, ezért úgy gondoltam, hogy kellene egy ilyen kihívás. 
A plecsnihez a következőket kell tenned: 
1. Elolvasol egy regényt, amelyben elfordul/előfordulnak hajó(k). Az olvasásához pontos dátum szükséges, az értékelés nem kötelező, de nem is büntetendő. Az olvasások a kihívás kezdetétől számítanak. 
2. A könyvet felteszed a polcra. (link) 
3. Kérek idézetet, amelyben szerepel a hajó neve. 
4. Tied a kitüntetés.:))) 
Lehet több hajó neve is, mert én is találkoztam olyan regénnyel, ahol több név van. 
Mindenkinek sok sikert kívánok! 
P.S.: A kihívásnál konkrét hajóneveket kérek, olyanokat, mint Titanic, Mauretania stb.

Alessandro Baricco: Selyem
                  c. művét vittem, értékeléssel.
Az idézet:
„Egy hónap múlva Hervé Joncour elindult Egyiptomba. Egy Adel nevű hajón utazott.”

Megkaptam a 297. plecsnit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése