2017. január 10., kedd

Keddi ez-az -- piros kihívás

Ma egy, azaz egy darab krumplit főztem meg és egy darab mirelit cordon bleut sütöttem ki.
A cordon bleu húsrészéből Haramiának is adnom kellett természetesen, s még így is meghagytam az egy krumpliból készült tört krumpli majdnem felét és a fél cordon bleut Szilviék részére -- ők is olyan nagyevők, hogy Szilvinek mindenképpen akár elég is egy kajára ennyi... Bencének esetleg már nem annyira.

Folytatom a Dexter-nézést napi 3-4 résszel, immáron a 7. évadot.
Marhajó. Lehet közben mindkét kezem eldugva, lábamat két zoknistul magam alá húzom a széken, pokróc a nagykardigánra, vastag bemcsire pelerinként, oszt jól elvagyok.

*

Egy molyos kihívás sikeredett teljesítésre:

Olvassunk piros könyveket!
papeerzsepi kihívása, 223.-ként vettem rajta részt.


Sziasztok! :)
Mivel úgy látom, most nincs piros könyves kihívás, ezért létrehoztam egyet.
A feladat elég egyszerű. Hozzatok piros borítójú könyveket értékelési és olvasási linkkel. A piros borító igenis piros legyen, ne lila (és ne más színű), és ne csak egy kis része legyen piros, hanem minél több a piros a borítón, annál jobb! Két könyv után zöldítek, de nem bánom, ha többet is hoztok! :) 
Ne csak csillagos értékelés legyen, hanem minimum 5 mondat is. Teljes dátumos olvasást fogadok el! 
Az olvasásokat a kihívás kezdetétől fogadom el!
Ha tetszik,akkor kattints a „Részt veszek” gombra! 
Hajrá!
Az elolvasott könyveket, légyszi, pakoljátok be erre a polcra: (link) 

Vittem a két könyvet, mivel pár hónapos a kihívás, ezért szerencse, hogy pont olvastam két pirosat.
      Diana Soto: Az ártatlan bűnös
      Danielle Steel: Boldog születésnapot!

Megkaptam a 295. plecsnit.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése