2017. december 5., kedd

Mikulás

Megnéztem a tegnapi Elifet.
Délutánra a kemó alatt kilyukadt jobb felső 6-osom begyulladt. Egyre jobban lüktetett estig, és érzékeltem, hogy az ínyem azon az oldalon rettentően feldagadt. Az egész fogamat meg kiemelkedve érzékeltem, ahogy már gyulladáskor szokott lenni, és kentem aloé verával egész délután.
Időnként aloé verás fogkrémmel, az is jó hatással bír rá lenni.
Reménykedtem, hogy hátha lemenne akár egy napon belül, mert semmi humorom nem volt fogfájáshoz. Nincs az embernek elég kínja... hát pont ez hiányzott!
Természetesen ezáltal az evés még keservesebb lett... rá se jó gondolni, de gyakorlatilag csak folyékonyat tudtam bevenni.

Amikor du. Szilviék hazajöttek az iskolából, úgy egy óra múlva megrendeztük az én szobámban a Mikulást. Aranyos volt, ahogy Bencus mindennek örült.:)



 





   




Természetesen Honestynek végig asszisztálnia kellett mindenhez, mint mindig!



Én is kaptam Mikulást, úgy látszik, jó voltam.:)














Erre a napra Szilvi a szokásos lakásdíszítést is megcsinálta.














Este Ázsia, BK.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése