2017. december 1., péntek

Keresztszemes bagoly

Kimostam egy géppel, megnéztem a tegnapi Elifet.
Hímeztem, mely hímzés készen lett estére! :))
A Molytól végre vagy másfél hónap után rám került a sor a közös versírásban!
Megkaptam a verssort, arra kellett írni egy sort.

Hol lehet, ki üdvöt hozna, az a madár? -- amit kaptam.
Mit tehet az ember, ha már elmúlt a nyár? -- ezt írtam rá.

Kíváncsi leszek, mikor lesz ennek vége, 100-on bőven felül jelentkeztünk rá, és hát ugye, nem feltétlenül mindenki küldi is vissza 10 percen belül a feladatot!

Az elkészült bagolyhímzést kivasaltam, lefotóztam.


Unokatestvéremmel leveleztem (tegnap én írtam neki, ma reggel hívott volna, de még nem voltam bekapcsolva) a bejelentésemmel kapcsolatban. Teljesen időben van a dolog, volt némi félreértés, de minden oké. Itt nem naptári év van, hanem mindenkinek a saját kezdése az évforduló, nekem május. Valamint itt egyáltalán nem érdekli a szervet az az egyéni szociális probléma, hogy mennyire vagyok beteg vagy hasznavehetetlen. Nem vagyok táppénzen, az a lényeg, hogy legyen némi alkalmi munkám.
Nagyon megkönnyebbültem, mert simán megoldható ez decemberben és januárban.

Este Ázsia, BK, hajmosás, turbánmosás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése