2017. szeptember 4., hétfő

Hétfő

Remélem, nem lesz baj, hogy elsejei számla most került befizetésre. Hiába, itt volt egy hétvége, és igaz, hogy elseje pénteken volt, de akkor jól elfelejtettem szólni Szilvinek. Mondjuk, egy elsejei számla elsején történő befizetése már amúgy is késő... Mindegy, hátha nem lesz gond... Tehát odaadtam Szilvinek három számlát, ami már nálam volt, befizetésre.

Anyám telefonált reménykedve, sajnos, nem tudtam jó hírt közölni.

Amúgy éjjelenként úgy alszom, mint amikor kisgyerek volt a háznál. Haramia, mióta megjavíttattuk, legalább háromszor jön éjjelente hatalmas nyávogással. Nem tudom kirakni előre a kajáját, mert ha sokáig áll, akkor már nem kell neki. Csak frissen. De annyit eszik, hogy lassan Honestyt megszégyeníti. Lényeg, hogy pattanok, mikor Haramia jön éktelen nyávogással, és pakolok neki kaját, reménykedve, hogy utána visszavonul. Néha viszont már kiakadok, amikor kétóránként felnyávog... ez nem lehet igaz. Legalább látszana meg rajta. Tény, hogy a kaja, alom egyaránt sokkal jobban fogy, mint Haramia megjavíttatása előtt. Meg az is tény, hogy rohadtul nem hiányzik, mikor hót szarul vagyok, éjszaka lenne egy kis nyugtom, amikor nem érzem a rosszullétet, de állandóan pattogni kell, mert meghűl bennem a vér a nyávogására.
Ehhez képest Honesty a tapintat és intelligencia csúcsa.:)
De azért imádom a rongy brigádot.:)

Survivor, BK, mert ennyit még én is megérdemlek.:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése