2016. október 30., vasárnap

Kedvenc szó kihívás

Kedvenc szó kihívás
volt előbb Timesz, később Jazkuszi által átvett kihívás, ha jól értelmeztem...
Mintegy 225. résztvevő voltam rajta.


Bizonyára mindenkinek van egy szava, amihez valami fűzi. Ez lehet életed első szava, vagy ami leginkább hozzátartozik az életedhez. Nekem ez a Miért lesz. Annyi a kikötés, hogy a szó minimum 5 betűs legyen. Ékezetes betűnél az ékezet nélküli párja is ér, a magánhangzónak pl. Á esetében az A.
Szóval a teendők: 
- Kattints a Részt veszek! gombra!
- Keresd meg a megfelelő szót!
- Olvass el minden betűvel (a szerző vezeték- vagy keresztnevének kezdőbetűjéről van szó!) egy könyvet!
- Linkeld hozzászólásban az olvasást és kérek egy kis értékelést, 2-3 mondat elég. 
- Örülj a zöldnek.:)
Az olvasásokat egyben, külön is lehet hozni; ahogy szerintetek jobb.
A szó betűit a könyv írójának vezeték- vagy keresztneve kezdőbetűi alkossák.
Saját példám:
    M - Marni Bates: Rocksztárt kaptam karácsonyra 
    I - Isaac Marion: Eleven testek 
    É - Simone Elkeles: Tökéletes Kémia 
    R - Rebecca Donovan: Elakadó lélegzet 
    T - Tavi Kata: Nyitótánc

Kérek mindenkit, ha meggondolja magát közben és mégsem szeretne részt venni a kihíváson, lejelentkezés előtt tiszteljen meg annyival, hogy szól! Nem haragszom meg érte, viszont akkor nem lenne kavarodás a már sokszor említett gyönyörűséges exceltáblázatomban! :) 
Köszönöm!
Újraolvasás is ér. Az olvasásokat a kihívás megkezdésétől fogadom el.

UPDATE1: Kérlek titeket, előre írjátok meg nekem a választott szót, így könnyebb lesz mindnyájunknak.
UPDATE2: Ez is kérdés volt, mi legyen dupla betűknél. Tehát ha valaki a CSOKOLÁDÉ szót választja pl., akkor Cs-s írót kell hozni. Köszönet, ha betartjátok ezeket. 
Az a helyzet hogy új vagyok a kihíváscsinálásban és hát ha valamit szép szóval elbaltázok akkor szóljatok nyugodtan nem haragszok meg :)
UPDATE3: Idegen nyelvű szó és idegen nyelvű olvasás is ér.


Én mi mást, mint a MACSKA szót választottam.
Egyedül a CS miatt kellett új szöveges értékelést csinálnom, mivel a többihez megvolt.
     M – Móricz Pál: Hortobágyi Dely Mátyás kalandos élete 
     A – Anna Teleki: Egyetlen szó ára
     CS – Orosz T. Csaba: Holdfényanzix 1986
     K – Kocsis Nagy Noémi: Ízek innen és határokon túlról 
     A – Amanda Quick: A gonosz özvegy 
Megérkezett a 291. plecsni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése