2016. szeptember 27., kedd

Bencust megtapsolták:)

Bencust úgy hozta haza az anyja, hogy utána egyből jöttek hozzám: no, itt már jó hír van, gondoltam.
És tényleg. Bencus 100%-os matekdogát írt az egész osztályból, egyedül.
Egyem a drága kis okos fejét.:))
Pedig ezt a dogát akkor írták, amikor 3 napig múlt hét elején nem ment iskolába a megfázása miatt, és rögtön, mikor csütörtökön felment, akkor követték el.
És mindezek ellenére, hogy rengeteg pótolnivaló ésatöbbi, hát 100%-osra sikerült!
Szégyellős-büszkeséggel mondták, hogy fel kellett állnia és megtapsolta az osztály.
Nagyon büszke vagyok rá, csak így tovább, Bencusom!
Matekból remélem, később sem a nagyanyjára fog ütni -- mert bár általánosban én is ötös voltam belőle, de nem emlékszem rá, hogy valaha is engem megtapsoltak volna egy jó dolgozatért, valamint arra, hogy csak én írtam volna 100%-osat.:)) Az anyja jobb volt nálam később is matekból, ott (gimi közepén), ahol nekem már nem ment, neki még igen. Úgyhogy remélem, Bencus is olyan lesz.:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése