2014. január 27., hétfő

Emberek a borítón -- kihívás

Emberek a borítókon
K_Anett indított kihívást, ezen 285. résztvevő voltam.


Leírás a játékhoz:
1. lépés: Kattints a „részt veszek” gombra!
2. lépés: Készíts egy polcot olyan olvasott könyvekkel, melyeknek borítóján emberek szerepelnek!
Lehet magyar vagy idegen nyelvű a könyv.
3. lépés: A polc linkjét kommentben kérem.

A kihívás 2012 augusztusában indult (és egészen 2015 márciusáig lehet rá jelentkezni). Ezért az indulási idő után feltételeztem a vihető könyveket. Az egyszerűség kedvéért 2013-as olvasmányokból készítettem polcot mintegy 38 jól konkretizálható darabból. A darabszám sem volt kitétel, és nyilván sokkal többet is vihettem volna, hiszen 107 db olvasott könyvem volt, melynek kétharmadának borítóján egészen biztos vannak emberek. (A biztonság kedvéért megnézegettem, mások mennyit vittek, hiszen bő egy évvel a kezdet után jelentkeztem.)
Ezután megkaptam a 160. plecsnit, hurrá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése