2014. január 11., szombat

Decemberi 4 könyv kihívása

Olvassunk decemberben is - egy hónap, négy könyv!
E kihívást Raczlilian indította, melyen 178.-ként indultam.


Remélem, nem csak én érzem úgy, hogy szinte semennyi időm nincs olvasni – borzasztóan rossz! Hisz nekem, akinek attól függ a kedvem, hogy olvastam-e aznap; meg egyáltalán, jó végiggondolni, hogy milyen könyvek kerültek a kezembe az elmúlt időszakban, tényleg nagyon fájdalmas elhanyagolni pont ezt. Épp ezért kitűztem célul, hogy decemberben, ha törik, ha szakad, olvasni fogok – és épp innen jött a kihívás: gondoltam, miért csinálnám ezt egyedül? :)
A feladat nagyon egyszerű: olvass el decemberben minimum négy, 100 oldalnál hosszabb könyvet és hozd el nekem az olvasási linket! Ha véletlenül már írtál értékelést és meg szeretnéd mutatni, linkeld be, nagyon szívesen megnézegetem.
Update: A novemberben elkezdett, de decemberben befejezett könyvek is jöhetnek.
Update2: A kihívást három könyvvel csináltam meg, de ezzel volt egy kis komplikáció, ezért átírtam a feladatot, immár NÉGY könyv szükséges! Remélem, senkinek nem okoztam ezzel különösebb problémát, köszönöm a megértéseteket!
Kellemes olvasgatást és szintúgy kellemes ünnepeket kívánok mindenkinek! :)

*

A következő néggyel jelentkeztem:
        1. Melissa Moretti: Viharban született
        2. Lévai Katalin: Varázskert
        3. Liptai Claudia: Az álomnő
        4. Melissa Moretti: Várd meg az esőt

 Hamar meglett a 151. plecsni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése