2014. január 23., csütörtök

Elvitték

Ma már kínomban a két hirdetést a FB-on is megosztottam. Lesz, ami lesz.
Nem annyira volt ez eredetileg szándékomban, de a tömeges jelentkezés teljes hiánya miatt úgy gondoltam, hogy adjunk az esélynek még valamennyit, ha lehet.
Meglepő volt, hogy egy félig-meddig működőképes hűtő_ ingyen_ elvitelre sem kellett. De annyira nem, hogy egyetlen telefon sem volt 3 nap óta sem!
Nyilván a vasgyűjtő hajléktalanoknak többnyire nincs netük, így végül is elképzelhető, hogy nem lesz szerencsém... merthogy azok nem tudnak róla! Viszont működőként csak nem tudom reklámozni -- holott végül is műxik, csak rozsdától leszakadt fagyóajtóval. Akinek netje van, valószínűleg lakása is van, akinek nem célja a vasgyűjtés... amennyit adnak érte, nem biztos, hogy nekik megéri.
Tovább kellett gondolnom, hogy mi lesz, ha rajtam marad. Áprilisban lesz lomtalanítás, és ha az alatt az 1-2 nap alatt nem tudok két férfierőt teremteni, akkor az sem fog megvalósulni... De áprilisig még akkor is rengeteg az idő, hogy itt kerülgessük, meg hogy Haramiának meglegyen a kilátása...:)
Este fél 7 körül izgatott női hang hívott, hogy megvan-e még a hűtő. Én igyekeztem mindenre kiterjedni és választ adni, de megszakadt a vonal. Gondolkoztam, mit kéne csinálnom; hátha nem is véletlen, hogy megszakadt... kb. 10-15 perc múlva újra hívott ugyanő, és miután megbeszéltük a lényeget és az adatokat, jelezte, hogy kb. félóra múlva jönnek érte.
Kicsit ideges voltam, hogy biztosan tudja-e, hogy milyen a hűtő, végignézte-e a rozsdás sarkokat ábrázoló fotókat is? Mindenesetre elpateroltam mindent a hűtő lehetséges útjából és vártam.
Kicsit több idő volt, mint félóra, de végül is jöttek.
Egy harmincas pár volt, kiderült, hogy az ő hűtőjük most váratlanul bemondta az unalmast, és feltétlenül kell nekik egy működő hűtő addig, míg tudnak egyet venni. Nyilván az ingyenesség fogta meg őket, mert az ember hónap vége felé nagy általánosságban a mai világban nem igazán tud tartalékolni hűtőre valót. Az sem zavarta őket, hogy a fagyasztót nem használják, meg hogy lejár az ajtó, vagy hogy rozsdásak-e a sarkok vagy sem -- nekik ideiglenesre kell. Azt is tudták, hogy nem lehet fektetve szállítani...
Szerencsére második kaputelefonra sikerült az ajtót kinyitnom (ezt is mindig mindenkivel előre kell tisztáznom, mert nem százas a kaputelefonunk működése, és szorgalmazni szoktam, hogy nyugodtan próbálkozzunk párszor, s ha végképp nem megy, lemegyek).
Kérdeztem, hogy tényleg ketten akarják-e lecipelni ezt a nagy hűtőt; lent a lépcsők, kanyarok stb., nem lesz leányálom; de kiderült, van lent segítségük.
Aztán fentről néztük és kivártuk, míg lecepelték a hűtőnket és felrakták az utánfutóra. Oda is rögzítették... közben kivételesen időjárásilag havazott is! Igazándiból havaseső volt ez, és tutira nem marad meg...
A hűtőnek ennek ellenére elég jó dolga volt, nyilván nem túl messzire szállítják. Nagyon remélem, hogy beváltja a hozzá fűzött reményeket, és úgy, ahogyan nekem október óta működött még 3 hónapig, náluk is fog, míg nem tudnak úja(bba)t szerezni.
Amikor elindultak, pssssszt: magunk között integettünk utána, hogy legyen jó hűtő és vigyázzon magára.:)))
Valahogy nem is volt rossz érzés, hogy nem egyből ócskavas lett belőle... talán még hetekig segít valakiknek...
Utána már az ő feladatuk lesz megoldást találni, hogy mi legyen a hűtővel, de ha ők tudnak szállítani, akkor tőlük speciel már az AKSD is be fogja venni ingyen! A bevétel ingyenes, csak a szállítás kerül számunkra horribilisnek számító összegbe!
Vissza meg már csak nem fogják hozni tán, még ha mondjuk, pont mostantól már nem akarna működni?!

Lám, mit összedolgoztam én ezen az ügyön, és összesen 1, azaz egy telefon volt! Amely által el is vitték...
Persze nem tudom, melyik oldal hirdetése által jött a szerencse, így mikor rövidesen levettem mindkét oldalról a hirdetést, akkor mindkét helyen rákérdeztek, miért kerül az törlésre.
1. A hirdetés célt ért, mégpedig ez oldal segítségével.
2. A hirdetés más oldal segítségével ért célt.
3. Meggondoltam magam és nem hirdetem.
4. Egyéb.
Mindkét oldalt megnyugtattam, hogy igen, a hirdetés célt ért, éspedig nyilván annak az oldalnak a segítségével. Hadd örüljön mindenki!:))
Közben a FB-on is megosztogatták az ismerősök mindkét, oda is felrakott hirdetést, aztán ott is álljt kellett mondanom, szerencsére...
Nem volt ez egyszerű, nemcsak ez az eseménysorozat, ami másfél hete tart, de végre túl vagyunk rajta!

Utána elrendeztük a konyhai berendezést, szokatlan volt hirtelen a "tágasság"...
Remélhetőleg a már 1 hete üzemelő "új" hűtőnk is még nagyon sokáig nem fog gondot okozni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése