2017. április 5., szerda

Erzsis kihívás

Befejeztem a Szia, Erzsi! című makkás könyvet, nagyon jólesett.
Mivel e könyvnek magának az elolvasása volt egy kihívás, így miért is ne jelentkeztem volna.

Olvassuk el Homonnay Gergely Puszi, Erzsi! című könyvét!
Aurora_Michaelis, 95. jelentkező voltam.


Olvassuk el Erzsébet Fenevadova történetét, amelyet szolgája, Homonnay Gergely vetett papírra!
A kihívás feltételei:
– Nyomj rá a részt veszek gombra!
– Olvasd el a könyvet!
– Hozz teljes dátumos olvasási és szöveges értékelési linket (az Én és a könyv link is jó)!
– Olvasásokat A KIHÍVÁS KEZDETÉTŐL fogadok el, de újraolvasás is ér.
Akinek tetszett a könyv, itt hódolhat tovább Erzsinek, és küldhet neki virtuális tonhalkonzervet: https://www.facebook.com/fenevadova/
Jó olvasást! :)
(A képek Erzsi FB oldaláról vannak. A plecsni természetesen őt magát ábrázolja.)

Csupán elolvastam, írtam egy értékelést, és kaptam is a 310. plecsnit.



Amúgy ma fotókat töltöttem fel, a saját és a Szilviéit, és sokat Photoscape-eztem, csináltam természeti albumokat.
Beadtam a Fraxiparone-t, játszottam...
Este jött Dani, hozott ócsó sert és jó sok szennyest.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése