2013. július 30., kedd

Molyplecsni 25 könyvért

Erre a kihívásra kicsit előbb jelentkeztem, mint az ötvenesekre, de később lett elbírálva. Sebaj!:)

25 könyv 2013-ban

AnitaZoé indította, és az eddig látott legnagyobb résztvevőlétszámmal találkoztam, mintegy 692 tag vágott bele. Igazából így, hogy már 70-nél tartok, nem sok ez, de visszagondolva a dolgozós évekre, amikor még hétvégeken és szabadságokon is dolgoztam, akkor egyáltalán nem csekély számjegy ez - most nyilván "tisztességes" oldalszámú könyvekre gondolok, nem füzetregényekre...


A kihívás:

Sziasztok! 
Mivel idén leszek negyed évszázados (belegondolni is furcsa…), ezért közhírré tétetem életem első kihívását. A plecsni elnyeréséhez annyit kell tenni, hogy 2013-ban legalább 25 könyvet ki kell olvasni. Ha megvan, annyi a teendő, hogy hozzászólásban írjátok be a olvasmányaim/2013 linkjét. Értékelés meg külön olvasási link nem szükséges. Bármilyen könyv megteszi. Olvasások 2013. január 1-jétől számítanak. 
Módosítom: érvényes, ha tavaly kezdted el, de idén fejezted be a könyvet :) 
Hajrá, és sok sikert, jó olvasást! :)

Zöldültem, és íme a plecsni:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése