2013. július 25., csütörtök

Moly-plecsni a Homérért

Alig pár órával az előző Moly-plecsni után megkaptam a következőt!:)


Homér -- egy varázslatos vak kismacska története című könyv elolvasása és értékelése volt a kihívás, mely tavaly augusztus végén indult, és még egy hónap, aztán befejeződik.
Örültem, hogy rábukkantam a kihívásra, melyet hajnalihold tett, így 27.-ként jelentkeztem is rá.
Egyrészt azért, mert egyik letehetetlen, kedvenc könyvem volt, másrészt azért, mert lesz egy makkás plecsnim, gondoltam.:)))

Hajnalihold kihívása:
Homér -- egy varázslatos vak kismacska története


Ez az első kihívásom. 
Mivel úgy láttam, még nincs ilyen kihívás, úgy gondoltam, létrehozom. 
A feladat Gwen Cooper: Homér című könyvének elolvasása és értékelése. 
Az olvasásokat és értékeléseket a könyv megjelenésétől (2010-től) fogadom el. 
Mindenkinek kellemes olvasást kívánok!

Az értékelésemmel nem sok gond volt: azt hiszem, kimerítő és alapos blogbejegyzést írtam róla itt, a Smaragdon. Ami meglepett, amikor ezt a bejegyzést kerestem itt, hogy valahogy azt hittem, a tavalyi évet kell néznem. Nem? Ez hihetetlen, gondoltam. Mentem a 2011-es évre. Ott sincs... hát az lehetetlen! Miután még vagy kétszer végignéztem az utóbbi két év olvasásait, beletörődve abba, hogy nincs; mentem visszább 2010-re... és ott meg is találtam! Földig hullt az állkapcám... Tisztában vagyok vele, hogy ahogy elmúlik a fiatalság, az idő szinte röpül, és ez nemcsak egy frázis, tényleg így érzi az ember. No de hogy ENNYIRE??? 3 éve olvastam a Homért?? Mintha most lett volna...

A Homér bejegyzésből a hosszabb idézetet kivéve, a többit átböngészve úgy döntöttem, értékelésként pont ez kell ide. Bemásoltam, de a végén persze jeleztem is a dolgot:
Az értékelést saját blogom bejegyzése alapján készítettem: http://smaragdszem.blogspot.hu/2010/12/homer.html

Hajnalihold ezt írta az értékelésemre: Szuper! Örülök, hogy másoknak is tetszik a könyv. :) Jár a plecsni!
Én pedig válaszban: Köszönöm! :))) Nagy örömömre szolgált ez a kihívás, a plecsnire pedig igazán büszke vagyok!:)

2 megjegyzés:

  1. Jaj de jó! Én is örülök, hogy teljesíttted a kihívást és megkaptad érte a jelvényt!

    VálaszTörlés