2013. július 28., vasárnap

Kutyás Moly-plecsni

Kutyák

címmel indult alig két hete egy Moly-kihívás, Mazsidrazsi által kézben tartva.
Egyelőre 7 résztvevővel.


A kihívás:

Átvettem a kihívást, picit változtatok rajta: 
– 4 db olvasási linket kérnék,
– könyveket a polcra. 
– Mindenképpen olyan könyveket kérek, ahol a kutya főszereplő/mellékszereplő, de mindenképp jelenjen meg a történet folyamán többször. 
– Mivel már van hasonló kihívás, nem fogadok el, csak max. 1 mesekönyvet, max. 1 ismeretterjesztős/kutyanevelős könyvet! A másik 2 mindenképp regény legyen! 
– Kérnék még megnevezni egy kedvenc kutyafajtádat.

Köszönöm, jó olvasgatást :) 
@Mazsidrazsi 

Szerencsére nem olvasási évhez kötöttek a könyvek, ennek következtében jó sokat fel tudtam volna tenni. Igyekeztem olyanokat keresni, melyek még nem kerültek fel a kutyás könyvek polcára.
Nem is bírtam megállni, hogy 4 helyett ne 5-öt tegyek fel, mert nem tudtam, melyik ujjamat harapjam, melyiket NE tegyem fel.
Feltett és olvasási linkkel ellátott kutyás könyveim a következők voltak:
1. Fekete István: Bogáncs
2. Köves József: A közös kutya
3. Stephen King: Cujo
4. Szamos Rudolf: Kántor nyomoz
5. Szamos Rudolf: Kántor a nagyvárosban.
Írtam hozzájuk rövid értékeléseket is, valamint megneveztem 3 kedvenc kutyafajtámat: csau-csau, basset hound, tacskó.
Mára megkaptam a zöldülést, illetve a teljesítésért járó plecsnit:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése