2019. február 4., hétfő

Átlagos hétköznap

Mezei "semmiség"-nap.
Netezés, játék, háztartási ténykedések.
Leveskockás húslevest dobtam össze eperlevéllel, később szalámis kenyeret ettem.
Szilvinek ma 1-re kellett mennie a gyerekért.
Blogpótlással foglalkoztam, csetelgettem-leveleztem a neten. Próbálkoztam a kábeles témával kapcsolatosan jobban informálódni, hátha valami pluszt megtudhatnék esetleg a felmondással kapcsolatban. Úgy nem szeretem az ilyet, tartok is tőle, szeretném minél jobban csinálni, meg aztán rossz nekem az ilyesmi, mert alapból hűséges típus vagyok, s ez vonatkozik a szolgáltatókkal szemben is... Lám, évek óta fizethettem volna sokkal kevesebbet... mégis maradtam. ÉN sajnálom őket, mert elveszítenek egy 30 éves ügyfelet...😕

Este bundáskenyeret rittyentettem, majd megnéztem a szokásos röpke sorozatokat a tv-ben, és jóval később a szlovák sorozat következő 2 részét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése