2016. augusztus 10., szerda

Szilvit felvették

Postásidőben postáscsengetés, én mentem ki, de még Szilvi szerencsére itthon volt -- neki jött ajánlott levél. Persze nekem is ideadta volna, de így csak jobb. Már egyébként nem lett volna itthon Szilvi, ha nem akadok ki azon, hogy "elmúlott" a Picasa. Tudom, évek óta "figyelmeztetnek" és bármikor beléptem, mindig felkínálják a guglés fényképtárat, de én ragaszkodtam a jól beválthoz.
Na, ehhez próbált épp segítkezni Szilvi, mert ő már régebben átállt "véletlenül", és kicsit többet tudott nálam róla. Én tökre elkeseredtem, hogy mi lett a képeimmel. Úgy tűnt, a gugle összevissza kevert mindent, nem találtam semmit, bazi nagyok a "mappák", melyekbe más mappákból való fotók is keveredtek, amit sehogy sem értek, valamint hol vannak a leírásaim, kezdőképek ésatöbbi?
Na szóval, pont ezt bogarásztuk. Már a többi betelt képtáraim miatt nyitott egyéb mélcímeimen lévők picasa-képtárait meg sem mertem nézni. Azokat ritkán látogatom ugyanis, mióta ezt a jelenlegit kibővíttettem, és egyelőre úgy tűnt, vég nélkül pakolhatok bele...

Lényeg: Szilvinek megjött a Dienesből a levél, miszerint felvételt nyert ápoló szakra. 25-én kell menni beiratkozni, fel van sorolva, mi mindent kell vinni, ebből még elég sok mindent nem tud, hogy honnan kell beszerezni. Pl. az egyszerűség kedvéért odaírhatták volna, hova menjen egészségügyi alkalmasság miatt foglalkoztatásügyi -- vagy mi is hivatalosan a nevük... tehát ami régen nekünk üzemorvos volt a nyomdában --- célból orvoshoz. Valamint kell valamilyen irat is, amit régebben az önkormányzattól szereztek (már Bencusnak is kellett iskola előtt), de lehet, hogy most már ezt is a kormányhivatalnál kell beszerezni. Valószínűleg az iskolalátogatáshoz, és ezáltal a diákigazolványhoz. Az azért jó, hogy járhat neki diákigazolvány, ha már az aktív korúból kiesett és ezáltal a nyugdíjasbérlet-kedvezményből is... Ezek egyárúak egyébként.
Hetente csütörtök-pénteken lesz tanítás napi 7 órában. Ha jól emlékszem, 2 éves.
Eredetileg egyébként a csecsemő- és gyermekgondozóra akart jelentkezni, de azt nem indították, mert mikor jelentkezett, az már a jelentkezési idő vége felé volt, és azt mondták, ő a harmadik, aki oda jelentkezik... Nagy kár. Nem is értem, hogy miért nem jelentkeznek pont arra.
Most egyébként több szakközépiskolában indulnak ingyenes tanfolyamok érettségivel rendelkezők számára, érdemes kihasználni.
Remélem, nem fog közbejönni semmi és neki tud vágni, el tudja végezni...

2 megjegyzés:

  1. Most akkor hol vannak a fényképeid? Eltűntek? Mert itt nem látszik semmi, üres a Picassa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon remélem, hogy nem, "csupán" átvette a Google a Picasa funkcióját, csakhogy abszolút más és ami kis időm van most gépnél, nem érek rá kibogozni. Épp azt írtam le az első bekezdésben, hogy én is mennyire rühellem ezeket a változtatásokat, és egyáltalán nem tetszik. Majd ha lesz időm velük foglalkozni, (5 különböző mélcímen vannak a képtáraim, ebből 2 tele, 2 speciális mert cicás ill. danis, és 1 pedig a bővített, amibe úgy tűnt, a végtelenségig rakhatom a mappákat, melyet már vagy 10 éve használok lassan. Na most gondold el, mi idő az!) Megvannak, ez biztos, csak idő kell rá, hogy felfogjam, mi hogy és hol van, valamint kimásolom majd a linkeket. Nem örülök, az biztos.

      Törlés