2015. május 9., szombat

Számlálón öt darab hatos

Nagyon kevés esélyem volt rá, hogy látni fogom e blogban, amikor 5 db 6-ost fog mutatni a megnyitások számlálója. Dél körül, mielőtt elmentem itthonról, 66632-t mutatott. Éppenséggel lehetséges, hogy mikor majd elég későn ideülök, pont akkor fog 5 db 6-ost mutatni, de ha elmulasztom, akkor annyi... jó a képzelőerőm.:)))
Na de írtam egy üzenetet Istvánnak, hogy HA megtenné, hogy HA itt lesz gépnél, néha ránéz a blogomra, és HA véletlenül, esetleg, netán elcsípné ezt a kuriózum számot, akkor ha lenne szíves és "mentené" a képernyőt (vagy hogy hívják ezt), akkor nagyon örvendenék neki. Választ nem kaptam, de mindegy, utána én el is mentem, és legközelebb este negyed 10 táján kerültem géphez. Akkor már bizony többet mutatott... szóval jól sejtettem.
Viszont István elcsípte! És mire hozzájutottam, már el is küldte a képernyőmentést két .png példányban is. Letöltöttem és megpróbáltam megnézni.
Érdekes módon mindkettő két hosszú vékony csíkot mutatott -- na, mondok, ennek nem sok hasznát veszem.
Aztán addig szórakoztam vele, míg valahogy az egyiket nagynehezen be tudtam hozni, na, akkor gyorsan csináltam ilyen-olyan, átméretezett, lényeg-kivágott stb. képeket róla, lényeg, hogy meglegyen, hogy volt ilyen is, amikor ennyin állt a számláló, mégpedig ma, azaz 2015. 05. 09.-én, 17:04:23-kor:



Köszi szépen, hogy Jó Maci módjára figyeltél erre a kis apróságra a kedvemért.:))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése