2015. május 30., szombat

Írók innen-onnan kihívás

Innen-onnan írók!
Cetti94 kihívása, melyen 162.-ként vettem részt.


UDPATE 2015.05. 26. : A kihívást átvettem, a feltételeken nem változtattam, és igyekszem minden elmaradt zöldítést hamarosan pótolni. Mindenkit megkérek, hogy legyen türelemmel! :) Ha bármilyen hozzászólást intéztek felém, akkor kukacoljatok be.
Heti 1-2 alkalom kivételével mindennap aktív vagyok, de ha mégsem jeleznék vissza, pedig láthatóan fent voltam, akkor nyugodtan szóljatok ismét!

Ennek a kihívásnak az a célja, hogy megízlelhessük, a különböző népek fiai-lányai hogyan írnak, a stílusuk miben hasonlít vagy különbözik. 
A teljesítéshez összesen 7 könyvet kell elolvasni, mindegyiket más nemzetiségű szerzőtől! 
A hozzászólásban az olvasási linket kérem, mellé zárójelbe az író nevét és nemzetiségét!
L.: Olvasási link (Gianni Rodari, olasz)
Az olvasások 2012. szeptembertől érnek!

Ezeket vittem:
1. Charlaine Harris: Véres végzet (link) - Amerikai Egyesült Államok
2. Giuseppe Pontiggia: Kétszer születni (link) - Olaszország
3. Margit Sandemo: Kísértetkastély (link) - Norvégia
4. Oya Baydar: Macskakaparás (link) - Törökország
5. Clive Barker: Az öröklét tolvaja (link) - Nagy-Britannia v. Egyesült Királyság
6. Kerstin Gier: Rubinvörös (link) - Németország
7. Melissa Moretti (Nemere István): Szélhámosnő (link) - Magyarország

Megkaptam a 220. plecsnit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése