2015. május 6., szerda

Ajánlás alapján olvasás kihívása

Ajánlották? Olvasd el!
címmel fut mcborzaska kihívása, ahol a 399. (!) résztvevő voltam.
Ez is nagyon könnyű kihívás azok számára, akik olvasnak.


Sziasztok! 
A mai napon (2014. 01. 02.) átvettem a kihívást. Semmiben nem változtatok, minden marad a régiben.
Gondolom, neked is vannak ismerőseid, akik igazi nagy könyvmolyok. (Egy csak akad!?:)) 
Ajánlott neked egy könyvet, de nem nyerte el tetszésedet? Csak azért is olvasd el, hátha mégis jó lesz!:) 
Jöhetsz olyan könyvvel is, amit régebben ajánlottak. Viszont, ha régebben nem ajánlottak neked egy könyvet sem, akkor ezek után jól figyelj: a legelső könyv, amire azt mondják, hogy olvasd el… hát gyerünk, tedd meg! Ne csalj!!:)
A feladat tehát: egyetlenegy db (ajánlott) könyv elolvasása!
Egy ÉRTÉKELÉS írása, s ezek belinkelése! 
Hozzászólásban leírni, hogy KI (na persze nem arra vagyok kíváncsi, hogy Kiss Pista...:D) ajánlotta neked a könyvet, és hogy mit mondott róla, miért olvasd el?! 
Minden könyvvel jöhetsz, mindegy, mikor olvastad.:) Lehet 1990-es vagy akár 2012-es.:) 
POLCRA TENNI az adott olvasmányt! (link)
Ha ezeket teljesítetted, átveheted a plecsnit!:)
UPDATE! Kérek mindenkit, hogy ha hozzátok a teljesítést, kukacoljatok, mert nem kapom meg frissben. Főleg, hogy átvettem a kihívást. Köszönöm!

Erre az egész idén elolvasott Az éhezők viadala trilógiát vittem külön-külön olvasási és értékelési linkekkel, nehogy már egyetlenegy könyv "legyík".
Beleírtam, hogy barátom ajánlotta, akitől megkaptam az első részt dvd-n, sőt megkaptam tőle e-könyvként az egész trilógiát. Mivel a film tetszett, ezért el is olvastam.
Érkezett érte a 216. plecsni:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése