2013. október 19., szombat

Számítógépen olvasott könyvek kihívása

Olvassunk könyveket számítógépen!
Rozinante indította kihívás, 216. résztvevő voltam.


Nos, láttam, hogy volt már ilyen kihívás, de az tavaly be is fejeződött. Mivel most én is számítógépen olvasok egy könyvet (nem tudtam még megszerezni fizikai valójában a kötetet), eszembe jutott, hogy lehetne még egy ilyen kihívás.
Ide várok minden olyan könyvet, amit számítógépen, laptopon, e-readeren, telefonon vagy bármilyen más műszaki ketyerén olvastatok. Az olvasásokat 2012. július 1-jétől fogadom el. Nincs meghatározva a könyvek számának felső határa, de a minimum 1 azért legyen meg! :D
Újraolvasás is ér, és olvasási valamint értékelési linket is kérek. Az értékelés lehetőleg ne egy mondatból álljon és küldheted azt akár karcban is.:) A lényeg, hogy lássam, valóban elolvastad az adott könyve(ke)t.

Tehát:
– kattints a "Részt veszek" gombra;
– olvass el minimum 1 könyvet 2012 júliusától;
– a könyvet tedd fel a polcra;
– hozzászólásban pedig küldd el az olvasás linkjét és az értékelést/karcot.
A kihívás polca pedig: (link)
Jó olvasást kívánok!
(Szemüveget fel annak, akinek megfájdul a szeme a képernyő bámulásától. L. nekem!)

UPDATE: Mivel felmerült most egy ilyen, gondoltam kíbővítem a kihívást annyival, hogy azok a könyvek is érnek, amiket a kihívás előtt elkezdtetek és júliusban (vagy később) fejeztetek be! Kérlek, ne felejtsétek el feltenni a polcra a könyveket! Köszönöm.

Én a következőkkel neveztem -- az első kettőt pdf-ben olvastam, a harmadikat doc-ban.
     J. A. Redmerski: A Soha határa
     Clive Barker: Az öröklét tolvaja
     Danielle Steel: A cár balerinája

Ennek a teljesítésnek a nevesítését is kiböjtöltük rendesen, míg végre zöldültünk és megjött a 84. plecsni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése