2013. október 30., szerda

Októberi 4 könyv -- kihívás

Október... egy hónap, négy könyv!
Etelka13 úgy tarthatta meg ezt a kihívást, hogy időközben változtat rajta, ugyanis volt már hasonló. Ez tehát a nehezített változat lett a végére. 150.-ként vettem benne részt.


Ennél a kihívásnál az a feladat, hogy októberben olvass el három négy könyvet!
Csak teljes linkkel fogadom el! Az is számít, ha októberben fejezted be, de szeptemberben kezdted el!
Bármilyen könyvet olvashatsz, de a kikötés, hogy ne „babakönyv” legyen, és a terjedelme minimum 100 oldal! :) Jó olvasást az Egy hónap, három könyv kihívássorozat 2. felvonásában! :)
Update!!!
A kihívás csak úgy tarthatja meg biztosan a plecsnijét, ha változtatok a feladaton!
Ezért októberben négy könyvet kell elolvasni, de ugyanúgy érvényes, ha az egyik átnyúlik szeptemberből idáig! :)
Ezen kívül kérnék mindenkit, hogy ha lehetséges, EGYSZERRE linkeljen! Köszönöm!

Nekem 2 hét pár nap alatt megvolt a 4, úgyhogy örültem, hogy felfedeztem a kihívást, mert ezekkel kapásból tudtam jelentkezni:
     Danielle Steel: A birtok
     Danielle Steel: Váltságdíj
     Danielle Steel: Apu
     Danielle Steel: Charles Street 44
Megkaptam a 97., piros karikás (háromcsillagos) plecsnit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése