2013. október 6., vasárnap

"Könnyed" hölgyekről szóló kihívás

Ennek a kihívásnak még nem találtak végleges címet,
mindenesetre olyan könyvek kihívása, melyekben kurtizán, gésa, kéjhölgy vagy prostituált szerepel.
A kihívás Toffy_Sentellioné, 163.-ként vettem benne részt.


Sziasztok!
Örökbe fogadtam ezt a kihívást.
A feltételek megmaradnak, két helyen módosítottam – értékelést kérek, főbb szereplő is lehet. (Főszereplő férfi esetében a barátnője.) Mivel könnyű teljesíteni a kihívást, pár sor már nem fog nehézséget okozni.:) Teljesítés ideje meghosszabbítva.
Ha nem reagálok 5 napon belül, kérlek írj megint, mert lehet, elkerülte figyelmemet, vagy a kijelző nem jelezte frissnek.
Eredeti feltételek:
A kihívás teljesítéséhez hoznod kell egy könyvet, ami a prostitúcióról szól, vagy a főszereplője (esetleg főbb szereplője) prostituált, utcalány, kéjhölgy, gésa, kurtizán. Nem elég, ha csak említés szintjén szerepel benne.
Ha jól láttam, nincs ilyen kihívás; ha mégis, szóljatok!
Olvasási linket kérek, lehet régi is. Értékelést kérek.
Tegyétek fel a polcra a könyveket, addig nem zöldítek! (link)


Arthur Golden: Egy gésa emlékiratai c. könyvét és értékelését vittem.
Megjött érte a 78. plecsni:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése