2015. szeptember 12., szombat

Szülinap a gyerekektől

Itthon is köszöntöttek.
Szilvi Bencussal lepett meg -- az első Szilvitől jött: a hiányzó kisseprű (van egy százéves, valamint van egy nagyon miniatűr, amit a temetőbe szoktam hordani, de oda nevetségesen haszontalanul pici, úgyhogy kellett -- különben is boszorkányok vagyunk, vagy mi?), egy macskaszőrálló mellény, testápoló és nasifélék.
A másik Bencétől, mely két begombolyítható szatyrot tartalmaz.:)



Danitól is kaptam megemlékezést:


És szintén tőle egy aranyos sms-t, melyet 12-ére "virradó" éjfél körül kaptam:

"Nagyon-nagyon sok boldog születésnapot és sok Pestre járkálást kívánok az én egyetlen pici Anyucimnak!:) Puszi: fiad:)"

Ennek most azért van itt a helye, mert Dani egyáltalán nem az sms-ek, pláne a hosszasabb, szószátyárabb sms-ek híve, így van ő a telefonálással is: CSAK a lényeget, és kész.
No, ez már hosszúnak és nagyon kedvesnek számít tőle. Egészen meghatódtam, na...:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése