2015. szeptember 11., péntek

Saját gomba és füge :)

Azért mivel mániáim ezek a pennys "jószágok", így megengedtem Istvánnak, hogy egy csomó fotót csinálhasson rólam velük. Igazán hatalmas öröm volt az, hogy megkaptam tőle a gombát és fügét is, az otthoni zöldborsóm után. Bevallom, én azt hittem, az lesz az egyetlen, azért is ragaszkodtam hozzá, hogy legalább egy legyen. Az volt a lényeg, hogy Bencének mindegyik meglegyen. Hát végül is meg is lett neki! Szilvinek és nekem már csak azután lett ződborsónk, hogy neki mind sikerült.
S hogy miért sikerült? Nos, volt pár szerencse: néhány, előzőleg valaki által nem kért pont, amit a kedves eladó felkínált a következő vevőnek. Néhány talált pont a pakolási helynél. De leginkább az, hogy István kétszer küldött 30-30 pontot! És még azonkívül ezek szerint kigyűjtött még 15-15-öt, hogy nekem is be tudja szerezni a gombát és a fügét. Mert ebben a sorrendben találtam őket különlegesnek.:)
Szóval magam sem gondoltam azért, hogy közel a 60-hoz így lehet örülni holmi plüssöknek is...








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése