2015. szeptember 19., szombat

Ez évi 51 könyv kihívása

Olvassunk el 2015-ben 51 könyvet!
Deersandowls kihívása, 322. résztvevő voltam.
Van már hasonló kihívás, de ott előre meg kell határoznod, milyen könyveket szeretnél elolvasni majd. Ennek nem vagyok nagy rajongója, ezért hoztam létre ezt a kihívást.
Amit kérek: 
Egy polcra tedd fel az összes könyvet, amit 2015-ben olvastál.
Egy olvasmánylistalinket is kérnék.
Értékelést nem kérek, de szívesen elolvasom, ha küldötök.
Az olvasásokat csak 2015. jan. 1-jétől fogadom el, dátumra, napra, órára, percre pontosan! 
Köszönöm, hogy a kihívásomat választottad!

Természetesen ha hamarabb megvan az 51 elolvasott könyved, mint év vége, akkor hozhatod rögtön és zöldítelek! :)
(Amennyiben 3 napon belül nem zöldítelek, nyugodtan zargass, gyakran vagyok figyelmetlen.)

Vittem az olvasmánylistát, szerintem bő harmada értékeléses.
Megkaptam a 253. plecsnit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése