2014. március 29., szombat

True Blood-kihívás

True Blood (újra)olvasás
címmel kikisz96 indított kihívást, melyre 121.-ként haraptam rá.


Figyelem! Figyelem! 
Körözzük az olyan molyokat, akik még nem olvasták ezt a sorozatot, mert veszélyesek az egész világra. 
Növeljük a könyv népszerűségét! Aki már olvasta, annak kötelező újra. Eseményfüggőknek szintén kötelező. Őrüljünk meg kicsit, és vessük bele magunkat Charlaine Harris könyveibe! 
Lehet angolul, magyarul, ülve, állva, ezredszerre újraolvasva, vagy esetleg újként megismerve. Kár lenne kihagyni ezt az alkalmat. 
És ne feledjétek… ha nem olvasod, akkor megtudják, hol laksz! ;) 
Itt az esemény polca: (link)
Ha már régebbi értékelésed van, de újraolvastad, viszont nem változott a véleményed, akkor azt is linkelheted nyugodtan. :) 
FIGYELEM! VÁLTOZÁS TÖRTÉNT! 
A kihívás teljesítéséhez minimum 5 könyvet kell újra/elolvasni ÉS! csak értékelés társításával tudom elfogadni az olvasásokat.

Nos, én végigolvastam az utóbbi években mind a 13 részt, de nyilván volt egy dátum (utóbbi 1-2 év), amikortól számítanak az olvasások. Ha valaki régebben olvasta és teljesíteni akarja a kihívást, újra kell olvasnia. Nekem szerencsére pont az utolsó 5 könyv a megjelölt intervallumba esik!:)
Ezek:
       Vörös telihold
       Véres tavasz
       Véres leszámolás
       Véres csapda
       Véres végzet
Így hát a 172. plecsni tulajdonosa lehettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése