2014. március 11., kedd

Állatos ajándékozás

Ildikótól kaptam ezt a naptárat, melyet ő a helyi állatmenhely támogatása céljából vett meg, egyet magának, egyet nekem. Már hetekkel ezelőtt támogatta a menhelyet, de most kaptam meg, mikor mentünk a gobelinkiállításra, mivel most találkoztunk azóta.


És hát ahogy leszálltunk a buszról a belvárosban, egy szuper ajándékbolt kirakatában lévő ízléses és változatos cuccok miatt betértünk oda, ahol maga a szétnézés is Figurashophoz hasonló élményt "szerzett". Ildikó nagy bagolyszimpatizáns, én is nagyon szeretem őket, így le nem beszélhettem volna erről a kis csipeszes bagolyról, melyből szintén vett magának is, nekem is.


Én viszont otthonról eleve ezekkel készültem, mivel előzőleg névnapja volt; szóval mindenképp meg akartam lepni valami csekélységgel őt. Örültem, hogy örült neki.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése