2014. március 17., hétfő

Márciusi 4 könyv kihívása

A tavasz első hónapja -- 4 könyv márciusban
_Nutella_  kihívása, melyen 262. résztvevő voltam.


Itt a tavasz! 
Miért ne ünnepelhetnénk meg egy kis olvasással? 
Olvass el 4 könyvet márciusban!

A kihívás teljesítéséért a következőket kell tennetek: 
– „Részt veszek” gomb megnyomása,
– elkezdeni és befejezni 4 könyvet márciusban. 
– Küldj róluk olvasási linket!
– Mindegyiket értékeld és küldj róluk értékelési linket.
Ha ezeket teljesítetted, jár a plecsni. :)

#UPDATE: A jelentkezés végét a kihívás lezárásáig húztam.
———————————————————————————— 
#UPDATE: A kihíváshoz polcot nyitottam, kérlek titeket, ide rakjátok fel a kiolvasott könyveket (link).

Mivel 88 oldalas mese is van köztük, eggyel többet pakoltam polcra: 
1. Böszörményi Gyula: 6… 5… 4 
2. Böszörményi Gyula: 3… 2… 1 
(A trilógiáról egyben írtam értékelést.) 
3. Csukás István: A házőrző macska 
4. Terry Pratchett: Az igazi macska 
5. Robert James Waller: Madison megye hídjai 

Megkaptam a 166. plecsnit:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése