2013. december 3., kedd

Szürke borítók kihívása

Olvassunk szürke borítós könyveket!
szólított fel bennünket Domimi e kihívásában, melyre a 319.-ként neveztem.


Nincs más dolgotok, mint elolvasni egy szürke borítós könyvet, és megadni az olvasási linkjét. Értékelés nem kell. Régebbi olvasások is jöhetnek. A kihívás polca itt található: (link).
Tedd fel a polcra a könyve(ke)t, enélkül sajnos, nem zöldítek!

* *
Két könyvet is pakoltam fel, nem túl régi olvasásokból. Bár nekem a "nem túl régi" fogalom valószínűleg nem ugyanaz, mint az ifjú olvasóknál:)), nekem még a 2-3 éves olvasás sem túl régi, tekintettel arra, hogy múlt századbeli '63 óta olvasok.:))
       J. R. Ward: Halhatatlan szerető
       Amanda Quick: A szerető
Megkaptam a 125. plecsnit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése