2013. augusztus 3., szombat

Jelzős szókapcsolat -- Moly-kihívás

Milyen?

címmel indított kihívást még tavaly ősszel Tomgabee, 269 résztvevővel idáig. Azért az "idáig", mert hiszen 2014. januárig tart, addig még akárhány jelentkezés is lehetséges.


A feladat: elolvasni 10 olyan könyvet, amelynek a címében jelzős szerkezet van, ami valamilyen tulajdonságot fejez ki (pl. titokzatos, rossz, új, kalandos, szent stb.).

A teljesítés feltételei: 
– olvasási linkek, 
– a könyvek felpakolása a polcra: (link)
Az olvasások (elmúlt év) október 1-jétől érvényesek. Újraolvasást is elfogadok.

Kellemes olvasást kívánok mindenkinek!

Aztán még volt egy utóirat, mely szerint sokaknak nem volt világos a jelzős szerkezet, és nem megfelelő könyvekkel neveztek a kihívásba... Személy szerint nem is gondoltam, hogy a fogalom ennyi problémát jelenthet sokaknak, ui. jó sok rossz példa volt csupán csak felsorolásban is. A kihívó elnézést kért, hogy valószínűleg ő nem fogalmazott jól, és konkrét példákat hozott... pedig szerintem tök érthető volt a kihívás lényege, még akkor is, ha a jelzős szerkezetet csak magával a jelzővel példázta.

Én a következőket vittem linkkel és pakoltam fel a jelzett polcra -- de a jelzett időponttól legalább dupláját tudtam volna hozni, hiszen aki egyébként sokat olvas, ez a leggyakoribb címformátum --, de a bőség zavarában szenvedtem, szívesen vittem volna többet is.:)

1. C. D. Payne: Leláncolt ifjúság
2. Danielle Steel: Ellenállhatatlan erők
3. Danielle Steel: Magányos sas
4. Melissa Moretti: Szomjas föld
5. Melissa Moretti: Elátkozott asszony
6. Amanda Quick: A zöld kristály
7. Margit Sandemo: Átkos örökség
8. Margit Sandemo: Halálos bűn
9. Margit Sandemo: Nyugtalan szív
10. Margit Sandemo: Hangtalan sikoly

Teljesítés és zöldülés megvolt, illetve megérkezett a plecsni is:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése