2016. december 16., péntek

Szilvi állólámpája

Szilvi múlt vasárnap kiválasztotta a neten és hosszas viszontagságok után megrendelte a lámpát.
Túl régen vannak már normális világítás nélkül.
Rögtön ideköltözésük után a csilláruk kiégett, de nem csak annyira, hogy égőt kell cserélni, hanem a foglalat is beolvadt kissé. Pár éve vett is a Praktikerben egy modern, nem túl drága csillárt, ami nagyon érdekes, nem hagyományos stílusú -- ezt is valami ajándékra szánt pénzből vette.
És bár... mi tagadás, van villanyszerelő a családban, és az évek alatt említettük is párszor neki, de ennyiben is maradt. Sűrűbben kéne, csak nem akarjuk, nem merjük... ez van.
Évekig kettő darab kislámpánál voltak! Még így is, hogy már iskolás Bence. Ezt elégeltük meg már, és ezért nézett ki előbb anyám a Praktiker reklámújságjában, utána pedig Szilvi a neten egy dupla rendeltetésű állólámpát. Úgy döntött, hogy azt megrendeljük. Az ára is kedvező, még a szállítási díjjal is bőven kitelik a Mamu által ideadott karácsonyi pénzből.
Kicsit eltévelyegtünk a rendszerben, mert a vége felé már én is segítettem volna neki, csak az volt a baj, hogy a végén valahogy mégsem azt a fizetési módszer jelölését vitte be a rendszer (talán mert közben visszalépett Szilvi valamiért, és a fizetési módszer kipontozós jelölése visszaugrott az alapbeállításra: online befizetésre, holott mi banki átutalást kértünk). De nem lehetett visszacsinálni, úgyhogy úgy tett, mintha meglenne a rendelés, pedig semmiképp nem volt jó, mert az online befizetéses adatokat ui. nem adtuk meg. Még Istvánt is felhívtam, hogy mifenét kell ilyenkor csinálni, és hát az ügyfélszolgálatot javasolta. Szilvi írt is egy e-mailt, hogy kéri, javítsák banki átutalásra a rendelést -- már kapott mélben rendelésszámot is.
Aztán hétfőn várta a visszajelzést, hogy mi van, ez azért is nehézkes, mert ha nem telefonálnak, nem sms-eznek, akkor netes jelzés jön, és ugye, neki nincs gépe. Én hiába ülök gépnél, ha az ő postafiókjába jön a mél. Így feszt nézettem vele, ki- és bejelentkezések sorozata volt egész nap, meg egyébként végig a lámpa érkeztéig.
Szerencsére hétfőn tisztázódni látszott a dolog. Egyrészt jött egy mél, amiben közölték, hogy oké, van olyan lámpa a raktáron. Másrészt volt egy nem fogadott hívása, amin bosszankodtunk, utána végre szerencsére újrahívták, és hát tisztázódott a lámpa. Mondta, hogy töröljék azt a rendelést, és megrendeljük újra normálisan, mert így bonyolult, ui. ehhez nem adtunk meg adatokat, és visszacsinálni meg nem lehetett.
Akkor elküldtük a rendelést normálisan, sikerült is, de valószínűleg az egérprobléma miatt ugyanabban a másodpercben két ugyanolyan rendelés született... ááááááááá, mondom, ez nem igaz.
A végén már 3 lámpa lesz!
Akkor újra mél, s a végén a rendelésszám alapján egyeztettek, hogy melyik rendelés az, amit figyelembe kell venni. Na, hála a jóisten!
Egyébként meg mintha direkt a sors rendezte volna így, mert ha az első rendelés sikerült volna, ott még volt szállítási díj is. Ettől a naptól kezdve viszont olyan akció lett, hogy ingyenes kiszállítás! Tehát magyarul, a rossz rendelés miatt másnap a normál rendelés után ingyenes kiszállításban részesülhettünk.
Így már csak az maradt hátra, hogy én még aznap éjjel elutaltam a pénzt -- 5790 Ft volt a lámpa. Ennek az árát Szilvi ideadta a Mamu által kapott pénzből.
Két nap múltán jelezték, hogy oké, átadták a futárszolgálatnak.
Ez ugyanaz a méles futárszolgálat volt, mint nekem az első -- tehát nem az sms-t előtérbe helyező.
Úgyhogy naponta délelőttönként idecitáltam Szilvit, hogy nézze meg a méljét, délután amúgy is itt van egy ideig, akkor látja.
Ma történt meg, hogy háromórás intervallumot kapott, amelynek felénél kb. jött is a lámpa.
Megvárta vele a gyereket, és este összeszerelték. Azt mondja, tök jó, mert helyettesíti a csillárnélküliséget, valamint a kisebbik, alacsonyabbik lámparész pedig éjjeli ill. olvasólámpaként is szolgál.
Némi nehézséggel, de Szilvi első netes rendelése mégiscsak lezajlott!...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése