2016. május 23., hétfő

Színezős macskarajz 4.

Elkészült a 4. színezős macskás rajz.
Most páros rajzot választottam...
Ez most nagyobb kihívás volt, mert két különböző macskánál színekben összhatásilag el kellett, hogy különüljenek azért. De végül is meg vagyok elégedve, és viszonylag hamar, két délután meglett.


Egyik kortárs regényírónő, akit tavaly fedeztem fel és 4 könyvét már olvastam, felfedezett mint Moly-tagot, aki két könyvéről értékelést írt. Felvette velem a kapcsolatot a Molyon privátban, hogy köszöni az értékeléseket, és ha gondolom, elküldi nekem még két regénye pdf-jét, értékelésekért cserébe.
Naná, hogy belementem, hiszen érdekesnek tartom a regényeit, különleges témákról ír különleges helyszíneken, nem kiszámíthatóak, izgalmasak. Nagyon olcsón vagy akciós-ingyen töltöttem le azokat (e-könyvek) egy ilyen könyves oldalon, és hát nekem nem gond az értékelés.
Már ő többedik, akik szívesen elküldik a könyveiket értékeléseimért cserébe.:)
Jelöltem és visszajelölt a FB-on is, mivel eddig ott nem voltunk ismerősök.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése