2016. február 4., csütörtök

Noés ajándék naptár

Meglepi ért: kora du-i postásidőben postáscsöngetés.
Természetesen nyitom.
Csupán rendességből felhozott egy A4 méretű buborékos borítékot, mert sokaktól eltérően nem hajtotta össze és gyömszölte a postaládába, hanem hajlandó volt felhozni -- ilyen a jelenlegi "leveles" postásunk, hál' istennek.
Már majdnem elfelejtettem ezt a dolgot, ui. arról van szó, hogy kaptam a Noétól e-mailt egy ideje, mely arról szólt, hogy a Támogatói klub tagjainak, amennyiben óhajtják, asztali naptárt ajándékoznának, csak írjuk meg a címünket.
Én erre válaszoltam, hogy igen, örömmel elfogadom, megírtam a címem.
Ugyanis már nem is tudom pontosan, de vagy 6-7 éve benne vagyok a Támogatói klubjukban. Előzőleg is támogattam már őket, de mint e klubba hivatalos tagként belépve, még vígan dolgoztam, mikor már havi 2000 Ft-tal benne voltam. Emellett csináltam évekig a virtuális örökbefogadást, amit jórészt a kirúgásom óta sajnos, megszüntettem 1-2 kivétellel, amit István intézett a nevemben -- de ezt a bankos megbízást úgy hagytam. Mondván, hogy nem a 2000 Ft-on múlik, hogy mennyire leszek hajléktalan vagy adós... de tényleg nem. Ha nem kapnék segítséget én sem, nyilván nem tudnék miből támogatni, de úgy érzem, megtanultam annyira takarékoskodni, hogy ameddig létezik, aki tud segíteni kissé engem is; a csekkeken, gyógyszereken kívül és a macskák etetésén kívül (mondjuk, maga ez is rengeteg és kétszer ennyi fht.-ból sem jönne ki!) alig áldozok valamire, mindenből a legolcsóbbat, luxuscikket egyáltalán, ruhát is inkább ismerősök selejtezése által kapok vagy iskolai vásáron tudok nagyon szükséges dolgokat beszerezni, a "kötelező" ajándékozások is le vannak csökkentve még nem szégyellendő, ám sokkal kisebb összegre, mint azelőtt... vagy pedig fokozatosan és előre, apránként szerzem be őket. Tehát az a támogatói kiadásom szerintem bőven benne van.
És legalább az én lelkiismeretem is nyugodt: amennyit megtehetek, most is megteszem...
Szóval elfogadtam az ajándék naptárat.
Örültem neki.:) Már csak maga a buborékos boríték...!! :DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése