2015. augusztus 2., vasárnap

Rövid hajú kihívás

Rövid hajú csajszik!
Infinite ezzel a címmel indított kihívást, melyen már a 342. voltam.


UPDATE: Az olvasások a kihívás kezdete után érvényesek! 
Sziasztok! :) 
Nos, arra gondoltam, hogy vannak hosszú hajú lányok, miért ne lehetnének rövid hajú lányok is (én is rövid hajú vagyok). Hát, ezt könyvekben még nem annyira láttam, és ezért csináltam ezt a kihívást. 
Az a lényeg, hogy gyűjtsük össze együtt, hogy mely könyvekben szerepelnek rövid hajú lányok! 
Főszereplő és mellékszereplő is lehet ez a lány, csak az a lényeg, hogy rövid legyen a haja! 
- Egy könyv elolvasása is elég! 
- Kérek olvasási és értékelési linket is! 
- Kérlek, rakd föl a polcra a könyvet! (link)
Ha ezeket teljesítetted, akkor már megy is a plecsni! :) 
Jó olvasást! Szóljatok, ha van valami gond! :) 

     Czakó Gabriella: Mégis, ki ez a nő?
c. könyvével jelentkeztem. Megkaptam a 242. plecsnit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése