2015. augusztus 1., szombat

PigDragon 800!:)

Azt hiszem, ebben értem el a legmagasabb kerek szintet. Nem véletlen: sárkányos.:)
800 szint teljesítve...
Nem ragozom, aki játszik, úgyis tudja, hogy egyik-másik szintnél annyira teljesíthetetlennek tűnik a dolog, hogy egy időre abba is kívánkozik hagyni az ember a dolgot. De amúgy meg érdekes, hogy pár napi küszködés után valahogy mégiscsak sikerül. Ebben, mondjuk, egy illető mindig előttem jár (a többi itt szereplő játékos "hivatalbeli") -- ez valamelyest inspirál, hogy ha ő meg tudta csinálni, tán én is.


Mielőtt eljutottam volna a 800-ig -- vagy 2-3 szint híja volt -- kaptam egy narancssárga sárkánycsecsemőt.:)


És íme, ahogy elhagyom a szintet.
Vörös szőnyeg, fanfár, tapsvihar és hurrá! :DDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése