2015. július 29., szerda

Magyar szerzők kihívása

Magyar szív, magyar lélek
misscaty kihívása, hol 154.-ként vettem részt.

Olvass el 2015-ben 12 könyvet kizárólag magyar szerzőktől! 
A könyveket tedd fel erre a polcra: (link)
Az olvasások csak jan 1.-dec. 31-ig érnek. Újraolvasás is ér! 
Jó olvasást! 

No persze, hogy 12 helyett 22-t vittem -- bár nem volt kitétel, de nehogy probléma legyen, hogy ugyanattól az írótól többet is vittem időnként. De nem lett volna gond, mint ahogy a többiekét is láttam...
       1. Radnóti Miklósné Gyarmati Fanni: Napló
       2. Aurora White: Netes szerelem 
       3. Wass Albert: A titokzatos őzbak 
       4. Melissa Moretti: Szenvedélyes szerelem 
       5. Melissa Moretti: Megérdemelt szerelem 
       6. Melissa Moretti: Királyi kapcsolat 
       7. Melissa Moretti: Szerelem éjfélkor 
       8. Gwendoline Welsh: Comeback… a gödörből 
       9. Gwendoline Welsh: Szublimáció
     10. Gerda Green: Fény és förtelem 
     11. Gerda Green: A kék macska
     12. Kozma Norbert: A kegyes élet kegyetlenségei 
     13. Orosz T. Csaba: Holdfényanzix 1986
     14. Tutsek Anna: Judit 
     15. Tutsek Anna: Régi emlékek
     16. Bazsó Gábor: Egyenes kiesés 
     17. Bazsó Gábor: Az író
     18. Városi Emese: Tündérhegy legendája 
     19. Városi Emese: Éva naplója
     20. Stephanie Ford: Vendég a múltból 
     21. Stephanie Ford: Ikrek harca 
     22. Stephanie Ford: Míg eljő a sötétség 
Megkaptam a 239. plecsnit!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése