2015. február 14., szombat

Valentin

Délelőtt akármilyen rosszul is voltam, azért kommunikáltunk. Elvégre Valentin-nap, vagy mifene?!

Kaptam nyilvánosan:

Kapta nyilvánosan:


De írtunk még kölcsönösen sms-t is, sőt privát netes képeslapot is.:)
Amúgy, mint korábban említettem, én mobilfeltöltést kellett, hogy kapjak:)) -- tudom, kevéssé romantikus, de ha egyszer ez kellett!:) --, én pedig betegen is összeszedtem magam, hogy verset írjak, aminek tudtam, hogy örül.

Ami még agonizálásom ellenére emlékeztetett arra, hogy milyen nap van, az az, hogy kivételesen tévéztem, mert a szemem max. csak arra volt jó úgy-ahogy. Megnéztem a Valentin-nap című, enyhén bugyutaságos filmet a tévében; valamint egy késői, igazán nekem való thrillert, a Végzetes vonzerőt, melyet '87-essége ellenére még soha nem sikerült megnézni. Baromira megérte, egy percre sem jutott eszembe a bajom, lekötött végig, ráadásul nem volt benne reklám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése