2014. február 14., péntek

Valentin-nap macimódra:))


Amikor délelőtt leültem a géphez, még nem járta meg agyamat, hogy Valentin-nap van.:) Milyen jó, hogy ha már újság nincs, a net jóvoltából mégis egy csomó mindenről óhatatlanul is tudni lehet!
Levelezésembe szoktam elsőként bemenni, látom ám, hogy a szokásosokon kívül képeslapom érkezett egy áldott jó macitól. Ő mindig gondosan, körültekintően -- és végül nagyon találóan! -- szokott választani képeslapot illetően ugyanúgy, mint ajándékok szempontjából. Férfi létére nagyon is kifinomult a radarja, kinek mikor milyen, mennyi és hogyan történjen; bármit is ad, megadja a módját.
Azért írom, hogy szokott választani, mert mi hónapfordulónkkor, azaz minden hónap 15-én köszöntjük egymást legalább egy képeslappal és néhány üdvözlő, másiknak jóleső sorral.:)
Így meg sem lepődtem, mikor megláttam a macis-szívecskés képeslapot témába vágó verssel és nagyon kedves pár sorral ellátva.
Ezt még alig "hevertem ki", mikor megnyilvánult a mobilom: sms érkezett, természetesen szintén a kedvestől, pár aranyos szóval.
Rámegyek a FB-ra, micsoda véletlen: idővonalamra küldve tőle egy Final Fantasy-videó és zene, napra asszociáló mondanivalóval...
Aztán a következő órában mindezt a kedvességet igyekeztem viszonozni, amennyire lehetett, miközben tényleg oda és vissza voltam ennyi figyelmességtől.
És ez még nem volt ám minden!
Úgy negyed kettő körül postásra utaló hangjelzésekre lettünk figyelmesek: több gyors csengetés és kopogás egyben. Megyek ki, miközben megfordul a fejemben, hogy jézusmária, milyen hivatalos levelem jöhetett...?
Ajánlott levél, adjak személyit, írjam alá, i tak dalse.
De már első pillantásra felismertem Istvánom kézírását a borítékon, így nemcsak hogy megnyugodtam, de hirtelen átjárt a meglepetés örömtelisége.
Végre átadta a cuccot túlságosan is akkurátus postásunk, és hát kiderült: újabb meglepi érkezett!
Egy újabb kis keresztszemes kézimunka abból a cicás sorozatból, melynek egy darabját év végi Pesten jártamkor kaptam ajándékba!!:)
Szilvi kíséretében örvendeztem a dolog fölött és bontogattam ki minden egyes darabját!
Fantasztikus, micsoda figyelmesség! Megint gondoskodva lett róla, hogy örüljek és várhatóan a keresztszemes cica gyors elkészülte okán hamar lehessen is sikerélményem...
És még telefonon is beszéltünk egy röpke órát...
Eszméletlen ez az ember, na.:))

2 megjegyzés: