2014. február 24., hétfő

Cicás keresztszemes (3.) -- kész

Éééés... lőn!


Nem sokáig hevert parlagon ez a kézimunka sem. Gyakorlatilag szinte reszkettem azért, hogy hímezhessem már kifele. 5-6 délután csinálgattam olyan 1-2-3 órát, mikor mennyire volt időm vagy szemem hozzá, természetesen ilyenkor az olvasás is háttérbe szorul. Bevallhatom, hogy azért fékeztem is magam, nem akartam túl gyorsan "felhabzsolni az étket".


Vasárnap, mikor amúgy is mennem kellett a Tecsóba a degeknek macskakajáért és tápért, akkor még mielőtt a Fressnapfba betértem volna, vettem egy kis képkeretet, mert tudtam, pár órás munka van még rajta, s úgy az igazi, ha aztán keretbe kerül.
Igaz, egyelőre a sorozat eddigi két kivarrt darabja közül egyik sincs még falon, de legalább keretben nézegethetők.
Szuper érzés maga a hímzés is, azonkívül gyors sikerélmény, és az meg baromi jó, mikor kész lesz.


1 megjegyzés: