2013. november 2., szombat

Lila kihívás

A Lila kihívás-t
Mazsiradzsi indította, melyen 232.-ként vettem részt.


Üdvözöllek nálam, a Lila világban! :D Nem titok, kedvenc színem a lila, így úgy gondoltam, jól jönne egy "lila kihívás".:)
A kihívás lényege:
– Elolvasni 4 olyan könyvet, amely borítóján a lila szín dominál!
– Elfogadom azt is, ha a címében szerepel a lila szó, bármilyen nyelven.
– Az olvasás nyelve szabadon választott.
– 2012 januárjától élnek az olvasások.
– A plecsni átvételéhez szükséges: 4 lila színű könyv olvasása + értékelése, és kérném azt is leírni, hogy JÓ VOLT-E A SZÍNVÁLASZTÁS A KÖNYV TARTALMÁHOZ, VAGY SEM. :)
Itt a polc, ahonnan lehet válogatni, lehet rá rakosgatni is: (link)
Ide pedig az értékelések jöhetnek: (link)
Olvasásra fel, aztán nem belilulni! :D

*
A következő lila könyveket választottam a megjelölt határidőkezdettől, amelyiknek nem volt még értékelése, megírtam, aztán pedig külön mindegyiknél megindokoltam, miért illett a könyv tartalmához a lila szín. (Ugyanis az én egyik kedvencem is a lila, tehát alapból tetszik egy ilyen színű borító, de ezeknél ráadásul még külön "egyénre szabottan" is stimmelt.)
     1. Jeaniene Frost: Síri csendben
     2. Martha Tailor: Beavatkozás
     3. Nora Roberts: Ég és föld
     4. J. R. Ward: Megbosszult szerető 
A 99. plecsnim egy tüneményes lila bagoly lett:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése