2016. november 3., csütörtök

Készülés a lft. intézésére

Ma nem tudtam elmenni a városházára, mert nem volt kész a lakásfenntartási papír. Kitöltöttem ugyan, amit lehet, de még másoltatni kellett volna fűtésszámlát, befizetett csekket, valamint az fht.-m utolsó szelvényét. A Szilvi papírjaiból volt másolat, egyedül még egy aktív korú támogatás megszüntetési határozatot adott, amiből látható, hogy ő már azt nem kapja. Ezenkívül van még neki az emelt csp.-ről, a gyt.-ről, a gyerekelhelyezésről és válásról is másolat készenlétben.
Szilvire bíztam a másoltatást, meg a közös képviselővel való leigazoltatást is. Mivel ezek még nem voltak meg, így az űrlap tökéletesítésével foglalkoztam.
Közben megérkezett az fht. is, hurrá, legalább ezt a szelvényt is oda tudjuk rakni a lemásoltatnivalókhoz.
István segítsége is megérkezett, így azonnal tudtam utalni a közös költséget, meg anyámnak mobilfeltöltést
Seperc alatt meglett a spenótom tükörtojással, amiből jól bekosztoltam...
Szerencsére nem kell a maradékért Daninak szólni, mert most már Szilvi is szereti a spenótot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése