2015. április 20., hétfő

Állatközpontos kihívás

Sokféle állatos könyv kihívásán részt vettem már, és rémlik, mintha a szinte egyformákat, túlságosan egyezőket előbb-utóbb elvileg törölnék; így nem t'om, mi lesz a sorsa. De most egy újabb felfedezésem a molyos kihívások között Mackólány könnyű kihívása,
Állatok a középpontban
címmel, 118.-ként rákattanva. És nem lennék én, ha nem szállnék bele, pláne, hogy újonnan olvasott könyvvel...


Sziasztok! 
Ahogy az a címből kiderül, a kihívás teljesítéséhez 1 db állatokról szóló könyvet kell olvasni, az olvasási linket kérem, amit bármikortól elfogadok, csak legyen napra pontos.
Ha megvan, tegyétek fel a polcra: (link)
És megy a zöld! :)

     David Mitchie: A Dalai Láma macskája c. könyvet vittem.
Fura, de még értékelést sem kellett vinni, ráadásul nem is időhatáros, tehát vagy százat is vihettem volna... Szerintem ezt szinte bárki tudná teljesíteni, aki persze olvas(gat).:)
Na mindegy, egyelőre megkaptam végül is a 213. plecsnit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése